Informasjon fra styret – April 2016
Styret ønsker å informere om følgende saker:
RYDDING I KJELLERGANGENE SØNDAG 17. APRIL:
Som sagt mange ganger får vi hjelp av det lokale idrettslaget (ØHIL) til å rydde i kjellerne. Alt som står i gangene blir fjernet, også sykler som ikke er merket.
CONTAINER LEIES INN:
De står mellom 11 og 13 så lenge det er behov (dog lengst fire uker – benytt deg av tilbudet så raskt det lar seg gjøre) slik at det blir pent og ryddig til mai. OBS! Ikke kast spesialavfall i containeren, dvs. maling og farlig avfall. Heller ikke elektrisk eller bildekk. Dette settes ved siden av containeren, så slipper vi ekstra utgifter på dette.
INNKJØP AV PLANTER/FRUKTTRÆR:
Dersom du har innspill til innkjøp som bidrar til et grønnere og mer «humlevennlig» grøntområde J- kom gjerne med ønsker til planter for borettslaget eller i nærheten av din blokk. Send e-post til styret med dine forslag.
GENERALFORSAMLING 9. MAI:
Sett av kvelden fra kl. 1900 og delta på årets generalforsamling! Den avholdes som vanlig på Hosletoppen skole i auditoriet.
VINDUER:
Arbeidene med vindusutbytting starter allerede 9. mai. Palmgren (som bedriften heter) informerer underveis på utgangsdørene. Det kommer telefonnummer både til kontaktperson i Palmgren og i ABBL som kan kontaktes dersom det er spørsmål. Prosjektet vil være gjennomført innen midten av september (de tar ferie i juli).