Informasjon fra styret Januar 2017
INNGANGSPARTIER
Det har vært mye fram og tilbake når det gjelder kodelåser til ytterdørene. Pga problematisk levering har styret besluttet å gå for kun kode, og ikke brikke. Kodelåsene blir montert 23.-25.januar
FEIL MED VINDUER
For å samle opp feil omkring vinduer, slik at Palmgren AS slipper å komme mange ganger for reklamasjoner på ett og ett vindu, ønsker styret å koordinere tilbakemeldingene. Opplever du trekkfulle vinduer, eller andre feil, meldes dette på mail til vaktmester@hoslemarka.no innen 01.02.2017. Vaktmester videreformidler, og koordinerer så oppfølgingen med Palmgren.
RENHOLD AV OPPGANGER
EVAT rengjør nå annenhver uke i alle oppganger. Blokk 17 vaskes heretter hver uke. Det er fortsatt lov å gjøre rent i privat regi hvis man opplever at det ikke er rent imellom hver vask fra EVAT.
NY SØPPELORDNING
Styret jobber med innføring av ny søppelordning i kommunen. ABBL vil kjøre prosjektet for borettslaget. Gammel ordning vil fortsette fram til alt er klart med nye, nedgravde containere. Prosjektet skal være ferdig i løpet av 2017.
VENTELISTE TIL PARKERINGSPLASSER
Trafikkutvalget har nå lagt ut ventelisten på hjemmesiden til Borettslaget. Ligger under «trafikkutvalget». De som venter på parkeringsplass kan gå inn der og se utvikling. Listen oppdateres fortløpende når det blir ledige plasser.
SYKKELOPPHENG I KJELLERE
Vaktmester i ferd med å ferdigstille oppheng i alle blokker. Nå blir det mye enklere å holde orden i kjellerne.