INFORMASJON FRA STYRET desember 2017

Ny søppelordning

Som de fleste sikkert har fått med seg nå, så har den nye søppelordningen for borettslaget blitt satt igang. Alle søppelsjaktene i oppgangene er nå stengt. Heretter skal alt avfall kastes i den nedgravde løsningen utenfor blokk 3, 7, 11/13 og 15/17.

 

STARTPAKKE og NØKKEL

Mangler du fortsatt startpakke og nøkkel, så kan du henvende deg til vaktmester og avtale tid for henting. Henvendelser sendes enten på mail:

vaktmester@hoslemarka.no, eller via telefon 908 79 494.

Det er kun andelseier som kan ta ut nøkkel. Alternativt kan man ha med fullmakt.

 

GRØNNE POSER til Matavfall

Kommunen ønsker kontroll på hvor mange grønne poser som leveres ut. Styret har derfor bestemt at vaktmester skal ha denne oppgaven. Ved behov for nye poser henvender man seg da til vaktmester på mail:

vaktmester@hoslemarka.no eller på SMS til 908 79 494.

Man oppgir navn og oppgang og behov, så vil vaktmester distribuere poser til dørmatten din. Dette vil skje når vaktmester har tid, eller minst en fast dag i uken. Man vil derfor få poser senest en uke etter forespørsel.

 

Ekstra nøkler til søppelcontainerne

Ved behov for mer enn en nøkkel til søppelcontainerne pr husstand kan man bestille dette gjennom ABBL på lik linje som man bestiller nøkler til kjeller/ytterdører. Link til eget skjema for dette finnes på hjemmesiden til borettslaget. Ekstra nøkler betales av den enkelte andelseier. En nøkkel koster ca kr450,-

 

Vaktmester i julen

Vaktmester skal ha ferie i julen. (21.desember 2017-2.januar 2018) Styret vil leie inn vikar for å ha beredskap på strøing/brøyting. Andre vaktmesteroppgaver vil ikke utføres mens vaktmester har ferie.

 

Styret ønsker alle en god jul og et godt nytt år.

 

 

styret@hoslemarka.no – www.hoslemarka.no

Postet i

Arkiv